Katarzis

2 fitnesz videó, hogy még csinosabb legyél a bikiniszezonra

2015. május 07. - Katarzis blog

 "Nem vagyok kövér!!! Sem túlsúlyos, sem elhízott. De valamit kezdenem kell a vonalaimmal. A tavaly vásárolt nadrágjaim, szoknyám a tél folyamán összementek a szekrényben. (Egyre vacakabb anyagokat gyárt ez a textilipar!)  A fehérneműkkel ugyanez a helyzet. Szorít. Ma már kétszer megnéztem, hogy a sajátom van-e rajtam, vagy a lányomét cibáltam magamra a forró fürdő okozta kábultságomban. Az enyém, sajnos. Tudtam én, de reménykedtem, hátha! Ez így nem mehet tovább! Egyszerűen nincs pénzem kicserélni a fél ruhatáramat."

Ismerős? Csinosnak érzed magad, senki nem tesz megjegyzést az alakodra, de a ruhák mégiscsak árulkodnak, hogy bizony felszaladt néhány kiló a tél folyamán? Érzed, ha lehajolsz; érzed, ha leguggolsz, nem a megszokott érzés, mintha lenne rajtad még egy réteg ruha.

Fogyókúra? Nem hinném, hogy önmagában ér valamit. De talán nem is kell azonnal koplalásba kezdeni. Egészségesebb táplálkozás és mellé naponta 10 perc torna talán elegendő is, hogy visszanyerjük régi önmagunkat. Ha nincs időt fitneszterembe járni, talán a következő videók meghozzák a kedvedet egy kis testmozgáshoz.

 

Rövid, de hatásos zsírégető edzés

 

És íme egy másik videó a feszesebb vonalakért (eddig több, mint 14 ezer megosztással).

Kattints a képre! A videó a facebookon fog megnyílni. Ha nem vagy bejelentkezve, akkor is megnézheted. Azaz ne csak nézd! Mozgásra fel!

 

fitnesz.videó

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása