Katarzis

Örököltem, hurrá!!!

2015. március 27. - Katarzis blog

 

 Bekövetkezett, amiben titokban mindig is reménykedtem. 

 Örököltem (remélem egy jelentős összeget) egy távoli rokontól, akiről azt sem tudtam, hogy a világon van, de az a fő, hogy ő számon tartotta, hogy kik a rokonai,  s épp az én nevem szerepelt a végrendeletében. Kicsit nehezen sikerült felkutatnia az ügyvédnek, aki egy email-ben- természetesen angolul- hozta tudomásomra  ezt a keserédes történést. Persze ne gondoljátok, hogy ez az én rokonom csak olyan hagyományos módon, valami öregkori végelgyengülésben halt meg, lezuhant szegénykémnek a repülőgépe, Isten nyugosztalja-sajnálkozik még a kedves ügyvéd úr is.  Most megyek kapcsolatba lépek vele, ahogy kéri, hogy hozzájuthassak a mesés örökségemhez, alig várom már, hogy luxusutazásokról, az új autómról és a fényűző életemről írjak a továbbiakban. :)  :)  :) 

 

dengi+finansi+dengi+oboi+26723124861

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása