Katarzis

Mágneses mosogatószivacs-működik!

2015. szeptember 28. - Katarzis blog

 

Butella-tisztítás mágneses mosogatoszivaccsal

 

Szerintetek mi ez?

Igen, ez egy boros butella. Benne egy szivacs, az oldalán egy mágnes, azaz kettő. A benti szivacs sem egyszerű ám, abba is egy mágnest rejtettem.

Ezt a butellát csak a kora miatti tiszteletem mentette meg attól, hogy odavágjam, mert ez az ártatlannak tűnő üvegedény idegrendszerem tönkretevője, üdvösségem elrablója. (Persze ez csak hatásvadász túlzás, ennyire nem súlyos a helyzet. :) )

Annyi az egész, hogy egyáltalán nem lehet kitisztítani. Nem kertelek: koszosan van betéve a konyhaszekrényembe. Az üvegmosó csak a nyakát éri el és az alját. Az oldalát valamikor régen megfogta a bor, én tényleg próbáltam mindennel, de oda, ahol véget ér a nyak, és kezdődik a has semmivel nem férek hozzá. Már brutális kémiai szereket is bevetettem, fektetve forgattam, hogy mindenhol elérje töményen is, hiába! A szőlőnek a rostjai rátapadtak az üvegre, és nem óhajtanak onnan leválni.

Minden szalmaszálba belekapaszkodik a "kétségbeesett" :)  ember, gondoltam hát, megér egy próbát, amit ebben a videóban mutatnak.

 

Vadiúj szivacsot vettem elő, hadd legyen jó erős a dörzsölős része. Felforgattam a fiókot a mágnesekért, amit nemrég (2 éve) vettem egy hobbiboltban, hogy majd csinálunk a gyerekekkel hűtőmágnest, és pontosan, ahogy a videóban látható, elkészítettem életem legelső mágneses mosogatószivacsát. Mivel nem találtam a házban egy vasdarabot sem, a belső szivacsba is mágnest dugtam.

Betuszkoltam a keskeny nyakon keresztül, nem ment könnyen, a kis mágnes majdnem olyan széles volt, mint a nyílás. Kezdődhetett a bűvésztrükk.  Első próbálkozásra mindenhová ment a szivacs, csak oda nem, ahová én szerettem volna. Ugrált mint egy ping-pong labda az üveg belsejében. Aztán ráéreztem a finomabb mozdulatokra. Férjem szerszámos ládájában még egy mágnest találtam, ez megsokszorozta a vonzóerőt. Az is egyértelmű lett számomra, hogy a külső mágnes csak azon a ponton vonzza a szivacsot, ahol a belső mágnes bele van helyezve.

Nem akarok senkit megbántani, valószínűleg én vagyok béna, de nekem a interneten található háztartási trükkök 50 %-a nem működik.

De ez most igen!

Tiszta a butellám! 

 

P1010138-450x600.jpg Annyira nem hittem benne, hogy nem készült "előtte" fotó, itt már végigsimogattam szinte az egész eddig elérhetetlen belső felületet

 

 

Én tudtam, hogy ez a vérhold valami jót fog hozni az én életemben is! :)

Ui.: egy jó tanács, ha ti is belevágtok: burkoljátok valami vékony anyagba a mágnest vagy a vasat, amivel kívülről mozgatjátok a szivacsot, hogy ne karcolja össze az üveget. :)  És még valami. Jó ha van a háznál egy hosszú csipesz, mert a szivacsot mással nem igazán lehet kiszedni az ilyen formájú üvegekből. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása