Katarzis

Így kell könnyen és tisztán szétszedni a gránátalmát!

2016. február 22. - Katarzis blog

Az idei tél slágergyümölcse nálunk a gránátalma volt. Abból valahogy sohasem tudtam túl sokat venni, mindig elfogyott az utolsó szemig. Mivel tudom, hogy szuperegészséges, rengeteg benne a vitamin és az antioxidáns, én csak örültem, hogy senkit nem kell nyaggatni, hogy "egyétek már!"

 

gránátalma pucolása.

 

  Csak hát a pucolása! Azt ugye rajtunk kívül senki ne merészelje megpróbálni, nálunk is kellett már konyhát takarítani, frissen felrakott abroszt gyorsan beáztatni egyetlen rossz mozdulat miatt.

  Igazából én sem a legprofibb módon oldottam meg eddig: kettévágtam (és soha nem a gerince vonalán, ahogyan kellene), aztán feszegettem, közben azért igyekeztem a szememet és testem többi részét (pontosabban azon a ruhát) valamelyest védeni. Nos vagy sikerült vagy nem.

Pedig a gránátalma szétszedésének jól kidolgozott technikája van, és ebből a videóból ti is megtanulhatjátok:

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása