Katarzis

35 mondat, amit ne mondj a párodnak az Eb meccsek alatt

2016. június 18. - Katarzis blog

Szereztem egy vidám vasárnap délutánt a férjemnek pár évvel ezelőtt a Japán Nagydíj napján, a futam előtt ugyanis -miután másodpercekig nyitva hagyott szájjal bámultam a képernyőre, ahol épp a szuzukai pályát mutatták, csodálkozásomból felocsúdva- feltettem az engem érdeklő egyetlen kérdést:

" Miért tettek egy ilyen pályára útkereszteződést és hogyan oldják meg a futamot... balesetmentesen???" 

("Mindig van 1-2 lemaradó, aki hátul andalog, most aki elől vágtat, az itt álljon meg? Adjon nekik elsőbbséget? Vagy azok maradjanak le még jobban? A játékosok minden körnél izgulhatnak, "lassítsak, mert jön az útkereszteződés, aki mögöttem van, az épp itt előttem is lehet"-elsőre beugró gondolatok....Igen, én is röhögök magamon, nyugodtan nevess te is!)

szuzuka

Kép

 

  (Azoknak, akik szintén elgondolkoztak az ábra alapján: Ez a pálya az egyetlen a Formula–1-ben, melynek nyolcas alakja van, azaz felüljárón visz át a versenyzők útja.)

 De most ne a Forma 1-ről beszéljünk, hanem a Foci Eb-ről! Csak az a gond, hogy én ahhoz nem (sem) értek, ezért inkább csak összegyűjtöttem néhány mondatot (leginkább kérdéseket), melyeket jobb hanyagolni, nem kimondani az előttünk álló estéken, különösen mérkőzés alatt gólhelyzetben. És kapufánál... öngólnál... lesnél, szögletnél, tizenegyesnél, de az a legjobb, ha végig hallgatunk, amíg a képernyőn túl gyakran jelenik meg a zöld szín. :D  (Nagyon butát kérdezni viszont szabad, az én párom akkor a fotel karját verte a nevetéstől.)

 

hqdefault

Kép: youtube

 

  • Kikkel játszanak az izék?
  • Ez hány félidős meccs lesz?
  • De ugye tudod, hogy 12 perc múlva kezdődik a filmem?!
  • Mikor lesz vége?
  • A hosszabbítást is nézni akarod?
  • Ilyenkor a játékos felesége is a nézőtéren van?
  • Akinél nincs labda, az miért fut?
  • Ronaldo is játszik ma este?
  • Miért?
  • Messi most melyik csapatban játszik?
  • És Sevcsenko?
  • Tudtad, hogy volt egy olyan ukrán költő is?
  • Egyetlen ismert focista sem játszik ma este?
  • Te, én Maradonáról azt olvastam, hogy...
  • Mit izgulsz ennyire, ez csak egy játék?!
  • Miért számít neked annyira, hogy ki nyer?
  • És Ronaldonak van felesége?
  • Gyereke?
  • Szerinted is van szeretője?
  • Az miért csinál úgy, mintha nagyon fájna neki?
  • És honnan tudja a bíró, hogy hány sárga lapot vegyen fel a meccs előtt?
  • Ezért nem piros lap járt volna?
  • Magyarázd már el, mi az a les!
  • Szerinted melyik csapatnak szebb a meze?
  • Nézd esik az eső, most biztosan szünet lesz!
  • Mit mondott a játékvezető?
  • Ez már szinte káromkodás, miért nem vágták ki ezt a részt?
  • És ha azalatt történik valami lényeges, amíg a lassítást mutatják?

via GIPHY

  • Én évek óta semmit nem hallok a Vitrayról, hány éves lehet már vajon?
  • Majd holnap megnézed a végeredményt a hírekben.
  • Látod, ezért kell nézni, csak felidegesíted magad!
  • Eddig nem éltél-haltál a fociért, valld be, csak azért nézed, hogy te is tudj mondani valamit, ha a haverokkal erről lesz szó!
  • Szerinted-férfiszemmel-melyik a leghelyesebb játékos?
  • Miért mutatják mindig ugyanazt a csinos szurkoló lányt? Tetszik az operatőrnek vagy valamelyik játékos felesége?
  • Nézd, mindjárt ott hal meg a pályán, minden hétre jut egy tragédia, miért nem tiltják be az ilyen játékokat?!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása