Katarzis

20 vicces beírás éttermi panaszkönyvekből

2017. július 25. - Katarzis blog

Étterembe járni nem mindig móka és kacagás. És sokan hangot is adnak negatív véleményüknek, igaz a panaszok nem minden esetben az éttermet minősítik, nagyon gyakran a vendég is megéri a pénzét. Engem még soha sehol nem ért akkora inzultus, hogy kérnem kelljen a panaszkönyvet, de ha ez az ára, hogy az ember ilyen vicces dolgokat olvasson, lehet, hogy érdemes lenne vacsora után szórakozásképp csak úgy belelapozni.  :D

Kép

 

 Ezen a 20 beíráson a hasam fogtam a nevetéstől. :D

   "Elnézésüket kérem, de visszaküldtem a halat a pincérrel. Szó szerint bámult rám a tányérról."

   "Hidegen hozták ki a gazpachót."

   "A tányér színe egyáltalán nem illett az ételéhez, ezt így ciki feltölteni az instagramra."

via GIPHY

 

  "Túl hideg volt a jég, máskor hagyják kicsit melegedni felszolgálás előtt."

  "A pincérjük agresszívan tette elém a rendelt italomat."

   "A mellettünk lévő asztalnál egy egész kacsa volt felszolgálva. Tisztelhetnék annyira a vegetáriánusokat (tehát minket is), hogy ilyesmit nem engednek meg."

  “Ma már a harmadik étterembe jöttem be, hogy végre marhapörköltet egyek, de sehol nem akarnak adni nokedlit. Mindenhol csak galuska van és azt akarják hazudni nekem a pincérek, hogy az ugyanaz." 

  “Szőrt találtam a kajámban. Mivel a szakács kopasz ezért a legrosszabbra gondolok. Kérem azonnali intézkedésüket!” 

  “Pizzát szerettünk volna vacsorázni a családommal, de a pincér azt hajtogatja, hogy nincs olyan az étlapon. Mi ezt értjük, de attól még miért nem tudnak csinálni? Liszt meg víz az egész...”

via GIPHY

  “Akartam cigit venni, de maguk nem tartanak. A pincérek meg nem adnak a sajátjukból. Igazi vendégszeretet mondhatom. Pedig kifizettem volna.”

 “A pincérek bunkók és szerintem fanszőr volt a rizsben.”

   “Távozáskor a felszolgálójuk indulatosan szólt hozzám és megfenyegetett, hogy rendőrt hív. Igaz, hogy véletlenül elfelejtettem fizetni, de akkor sem kéne így viselkedni.”

 “A felszolgáló olyan részeg, hogy a pulton fekszik és hány. Szerintem kéne neki hívni egy mentőt, mert már egy órája ott van és felháborító, hogy minket meg ki se szolgál senki.”

 “A vécében nem volt kéztörlő, de hajszárító meg igen. Szerintem át kellene gondolni, mi a fontosabb..”

 “Tisztelt étterem! Professzionális késeket árulok, illetve műköszörűsként az összes létező vágóeszközt meg tudom köszörülni, csiszolni. Ha érdekli önöket hívjanak fel az alábbi telefonszámon:.....”

via GIPHY

  “Halászlét rendeltem és spagetti volt benne és még kenyeret se adtak. Hát hülyék maguk?” (megjegyzés: egy bajai étteremben)

   “Igazából nekem nincs panaszom, mert az étel meg az ital jó volt, csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a konyháról fura nyögések hallatszottak ki, aztán a felszolgáló kisasszonynak meg lisztes kéznyomok voltak a fenekén.”

   “Mikor a pincértől fogpiszkálót kértem, azt mondta, hogy tud ajánlani egy jó fogorvost. Követelem, hogy rúgják ki.”

via GIPHY

    “Húslevest kértem májgombóccal, a pincér meg hozott valami sz*rt egy csészében.”

     "örültem, hogy végre van egy étterem ahol tiszta az illemhely...
   Erre jött a főpincér, és kizavart a személyzeti WC-ből!"

 

forrás: 1, 2

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása