Katarzis

Kedvenc csokis muffinunk

2018. szeptember 21. - Katarzis blog

Sokféle muffint kipróbáltam az elmúlt időszakban, de egyik sem volt olyan, amely után azt mondtam volna, hogy "megvan, ez az igazi, nem keresgélek tovább!" A tökéletes receptet végül kedves szomszéd-barátnőnek köszönhetem, előbb csak kóstolót hozott, aztán bögrés verzióban adta át a náluk is leginkább beváltat. Én sem méregettem tehát, egy 2,5 dl-es bögrét vettem alapul, a kapott recepten pedig egy hajszálnyit sem változtattam. 

Hozzávalók:

  • 2 bögre liszt
  • 1 bögre cukor (ebből kicsit visszaloptam azért a cukortartóba :D )
  • 2 evőkanál cukrozatlan kakaópor
  • 1 púpos kávéskanál fahéj
  • 2 vaníliás cukor
  • 1 púpos kávéskanál sütőpor
  • 1 nagyobb tojás vagy 2 kicsi
  • 1 bögre tej
  • fél bögre olaj
  • 1 tábla étcsoki

Elkészítés:

  • előbb a száraz hozzávalókat keverjük össze, aztán ráütjük a tojást, ráöntjük a tejet és az olajat, mindet összekeverjük (sok helyen olvastam, hogy nem kell alapos kidolgozás, szerencsére ez 2-3 kavarás után már csomómentes lett)
  • a formába belerakjuk a kapszlikat, és 3/4-éig töltjük a formát
  • a csokoládét kockákra vágjuk és mindegyikbe rakunk kedvünk szerint (6-7 kis kockát tettem egy-egy muffinba, belenyomtam a masszába, hogy ne maradjon mind a tetején)
  • előmelegített sütőben tűpróbáig sütjük

 Pont 16 darab lett belőle és nem sikerült megtapasztalni, kiszárad-e másnapra. :)

 Jó étvágyat!

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm, ha megosztod a barátaiddal is. Facebook-oldalunkhoz csatlakozva elsőként értesülsz a legújabb bejegyzéseinkről és az aktuális témákról is. Köszönöm, hogy itt voltál!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása