Katarzis

Fiatalító arcpakolás 3 lépésben, a legegyszerűbb alapanyagokból

2015. május 18. - Katarzis blog

Mint ahogy már írtam is, nem használok drága arckrémeket, inkább az interneten szoktam kutakodni könnyen beszerezhető alapanyagokból készíthető arcpakolások után. Amit most megosztok, egy külföldi oldalon találtam, állítólag igen régi recept, és kimondottan fiatalító hatással rendelkezik. Mindenféle bőrtípusra ajánlják, gyengéden tisztítja és kisimítja a bőrt, táplálja, hidratálja és javítja a vérkeringést. Az egész szertartás 20 perc csupán, és este ajánlatos elvégezni.

Azért írtam szertartást, mert nem egyszerű felkenem, majd lemosom pakolás ez.

3 bögrére lesz ugyanis szükségünk.

Az elsőben apróra őrölt zabpelyhet teszünk valamilyen növényi olajjal.

A második bögrébe finomra reszelt alma kerül, fél citrom leve és egy evőkanál méz.

A harmadik bögrében joghurttal vagy kefírrel keverünk össze egy teáskanál finom szemcséjű sót. Ezt ne készítsük el előre, mert a só elolvadhat, nekünk pedig épp a szemcséi kellenek.

 

Fiatalító arcpakolás 3 lépésben, a legegyszerűbb alapanyagokból

Kenjük az első bögre tartalmát az arcra, nyakra, dekoltázsra. Masszírozzuk 2-3 percig, majd hagyjuk rajta kb. 5 percig.

Anélkül, hogy lemosnánk, vigyük fel az almás keveréket is, ugyanígy, 2-3 perc masszázs, 5 perc pihenés.

Most egy vattapamaccsal szedjünk le mindent a bőrünkről és a joghurtos sóval masszírozzuk a bőrt 2-3 percig. Az eredeti recept szerint ezt is hagyjuk rajta egy kevés ideig, nekem elég érzékeny a bőröm, én a radírozás után le is mostam.

Lemosáshoz lehet használni kamillafőzetet, ez meg is nyugtatja a szöveteket.

Végül egy éjszakai krémmel kenjük be az arcunkat.

Kéthetente ajánlják elvégezni ezt a hidratáló, fiatalító arckezelést és ígérik, nem marad el a pozitív hatás.

Kép

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása