Katarzis

Mascarponés Raffaello golyók

2016. március 21. - Katarzis blog

Ha valaki azt hallja, hogy Raffaello házilag, valószínű, hogy a tejporos vagy a szirupos-grízes változat ugrik be elsőre.

 Ez, amit most mutatni szeretnék, kissé rendhagyó, mert egyiket sem tartalmazza, kell viszont hozzá mascarpone és 2-3 ostyalap (natúr, töltetlen, a formája nem számít, szerintem minden nagyobb élelmiszerüzletben kapható.) Főzést egyáltalán nem igényel, hacsak nem magunk készítjük a sűrített tejet, esetleg a mascarponét is hozzá, nekem most mindkettő saját volt, a mascarpone otthoni előállításáról itt írtam, a sűrített tej pofonegyszerű készítését pedig épp tegnap próbáltam először, le is írtam jó gyorsan, el ne felejtsem a menetét.  ;)  

 

Raffaello házilag

 

Raffaello golyók

 

 Hozzávalók:

 

250 g mascarpone

100 g fehér csoki

1 evőkanál tej

150 g sűrített cukros tej

30 g ostya (én jobban szeretek babapiskótát reszelni bele, de az eredeti receptben ostya van)

50 szem mandula  

10 dkg kókuszreszelék

 

Elkészítés:

 

A fehér csokit megpuhítjuk a kanál tejjel és kézi mixerrel összedolgozzuk a mascarponéval. Hozzáadjuk a sűrített tejet, végül az egész apróra összetört, összemorzsolt ostyát. Ha nagyon lágy, tegyük kicsit hidegre mielőtt formáznánk. A golyók közepére egy-egy szem mandulát teszünk aztán belehempergetjük a kókuszreszelékbe.

Mascarponés Raffaello golyók

 

Nagyon finom, krémes, olvad a szádban, ki kell próbálni!  :)

A recept innen.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása